Trappa eller hylla?

Har lite problem med hur jag ska förvara mina nagellack. Har det senaste fårr mig en del nagellack så nu behöver jag ett bra sätt att förvara dessa. Med tanke på min ekonomi känner jag att jag ska snickra ihop något själv. Såg en video för jättelängesedan då det var en tjej som hade en for av mindre trappa att ha nagellacken i, och det såg riktigt bra ut, nackdelen är ju då att den tar mer plats än vad den ger utrymme, så istället kanske jag gör mig en liten hylla att ha dem i... Vi får se helt enkelt. Säger till när jag är klar med vad det nu blir ;)

Kommentarer
Postat av: Beautyobsession-en skönhetsblogg

Sv: vad kul att du också gillar den!

det bästa är juh att det inte är någon superdyr produkt utan alla kan ha råd med den:)

2011-10-02 @ 23:07:34
URL: http://beautyobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0