Stress

Det blev lite stressigt förut, 16:15 insåg vi att vi behövde få klart både det mesta för måndagens presentationoch skicka in jobbansökan innan 18, sen kom jag på att jag skulle iväg och städa 17:15. Det blev som sagt väldigt stressigt. Hehe. men nu är det lugnt och vi sitter i gruppen och skypar.

Vad jag mer skulle berätta om den här veckan var att jag blivit bilägare - trodde jag. Haha! Daniel ringde igår och sa att han skulle köpa oss en bil, men precis innan jag åkte och städade idag fick jag ett sms där han skrev att han inte köpt den för att säljarna hade inga ägarbevis att visa. Så det var ändå ett klokt val! :)

Bilen kommer när den kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0