Hemma!

OBS! Blir bara ett kort inlöägg nu. OBS!

Nu har jag kommit hem efter en kort men produktiv dag! :) Detta företaget kommer blir så bra när vi är klara! Tihihi!

Försökte ta bild på min sminkning, men jag är ledsen, det såg inge vidare ut, så det blir inga bilder. Haha!

Istället ska jag ta på mig mjukisar, tvätta av mig sminket och dra i en hårinpackning. Hittade ett recept på hemgjord hårinpackning jag tänkte testa. För er som är intresserade kommer jag lägga uppp det under. Ikväll kommer troligen och förhoppnongsvis Daniel hit en sväng. Han bad mig komma över i lördags, men sen visade det sig att han och lillebror var på filmkväll/middag så han hade väl glömt bort mig. Hehe :P

Hårinpackning
½ lite övermogen avokado
2 msk honung
1 msk majonäs
½ msk olivolja

Låt verka i 20 minuter, skölj sedan ur och tvätta med schampoo och balsam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0