24-11-10, M Å N D A G

Igår var ingen bra dag för mig och mitt självförtroende, men det är bara att ta nya tag idag!

För 25 minuter sedan började ännu en dag av en hård vecka. Hård men oerhört rolig! Det är sista veckan i utbildningen och jag måste säga att det kommer bli tråkigt att lämna den. Även om de här fem veckorna varit ganska intensiva så har det varit jätteroligt!

Idag ska vi göra första redovisningsförsöket av "Den sista presentationen". Jag känner mig väldigt oförberedd och igår när vi gick igenom det sista kändes det mest som att vi snöade in oss på småsaker - vilket i stort sätt hela veckan bestått av. Men vi får se - det blir nog bra till slut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0