22-10-11, L Ö R D A G

Dagen började inte så jättebra idag, pappa försökte väcka mig. Och när han väcker folk knackar han på dörren och säger typ "Anna, dags att vakna" och inte så mycket mer. Idag öppnade han dörren och uppenbarligen sa det men sedan smällde igen den igen (uppfattade jag det som när jag låg halvt medvetslös i sängen). Vilket i sin tur ledde till att jag blev grinig. Jippie...

Men nu är det bättre, jag sa förlåt till pappa för att jag var grinig på honom och sa att det var för att han smällde i dörren och allt blev bättre!

Nu har vi bakat minipizzor, det blev över 30 st så förhoppningsvis räcker de länge den här gången. Haha! Jag lär inte kunna äta några på ett tag dock - hela den här veckan har jag mått jätteilla så fort jag stoppat något ätbart i munnen, men när jag dricker går det bra. hmm... inte bra! Vill kunna äta!

Och jag insåg det i typ onsdags eller något, att de enda ätstörningarna jag riskerar att få är då att jag äter alldeles för mycket och bullemi. Det skrämmer mig en del, speciellt med tanke på hur veckan sett ut. Hoppas det blir bättre snart!

Så snart jag druckit upp mitt kaffe blir det promenad med Tilda. :) Det var ett tag sedan man träffade henne så det ska bli übermysigt :)Tihihi! Så får vi se om det blir stan med Josefine senare. Hon hade glömt bort mig lite - jag menar hur kan man glömma bort mig?  Dahh. Haha - nu driver jag med dig Josefine! <3

Kommentarer
Postat av: JHH

Hoppas det blir bättre så du kan äta snart :)

2011-10-22 @ 20:56:01
URL: http://jhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0