08-10-11, L Ö R D A G

Det blev visst bara ett inlägg igår, hoppas ni överlevde ändå... om inte annat märker jag det på statistiken ;)

Har fått kört lite idag med, ska försöka få kört lite sen. Det känns faktiskt helt okej nu. Ångesten över förra uppkörningen har gått över och jag tror på mig själv igen. Det är självklart lite grejer att tänka på men vi får se. :)

Har kollat med Josefine om hon ville hittat på någonting idag, frågade redan igår och hennes sms-ja försvann någonstans vi båda funderar över var, så vid halv 9 igår kväll undrade hon varför jag blev så tyst och då var det lite sent för henne att åka hit från Frölunda. Vi får väl se om hon kommer hit idag istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0