05-10-11, O N S D A G

Det blev en del gjort idag, hade kunnat ha gjort mer, men på grund av sjukdom, körlektioner och arbetsintervjuer så blev det inte så produktivt som det kunnat. Men det får bli nya tag imorgon! :)

Sedan följde jag med mamma och pappa till Mölndal för att kolla hyllor och skit till vardagsrummet, men det fanns ignet som de fastnade för så istället blev det lunchbuffé på något ställe på Stigs center (det ska vara särskrivet va?). Där hade de vanlig husmanskost, lite asian style och sushi. Så idag förlorade jag min sushioskuld. Och jag får säga att jag tyvärr inte gillar det speciellt mycket. Ska dock någon gång till ett ställe där de bara serverar sushi, där smakar det nog annorlunda då maten på detta ställe inte var mycket att hurra för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0