03-10-11, M Å N D A G

Mitt löfte den här månaden är att verkligen försöka få i gång bloggandet igen! Och igår gick det ju bra - blev hela tre inlägg så nu kna jag ju inte svika er! :)

Ska i väg till AME (arbetsmarknadsenheten) idag där vi ska tillbringa vår tid under resten av utbildningen. Visserligen ska vi inte vara där förrän 13:00, men jag har insett att jag lätt fastnar vid datorn när jag ska göra mig i ordning så det är lika bra att vara upp i tid.

Jag funderar på om jag ska låna pappas kamera idag och fota sminkningen som blir idag. Har  fått lite önskemål om detta från en kär vän. Vi får se, det lovar jag inte, men kanske. :)

Men nu ska jag fortsätta göra mig i ordning så skriver jag sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0