Sista inlägget...

... för idag i alla fall. Hehe ;) Ska strax gå och lägga mig. Var ju med Tilda och Fiia idag. Lika mysigt som alltid! :) Började med att hjälpa Tilda med sin bloopis, så behöver ni lite nya grejer i garderoben så kika in på hennes blogg. Det mesta är oanvänt eller använt bara en gång. :) Sedan blev det fika och efter det blev det kebabtallrik. Jisses vad mätt man blev! Och det värsta var att när vi kom in på pizzerian satt det tre tjejer där, har aldrig sett på maken till löjligare personer, när vi kom in pratade de om oss, tittade och fnittrade (det är inte det löjliga). När vi sedan satt oss ner sitter jag och Fiia med ryggen mot dem men Tilda ser en av tjejerna hela tiden. Och den här stackars no-lifern sitter och härmar henne. Mista rörelse och hon gjorde likadant. När de äntligen beger sig, ställer de sig utanför fönstret vi satt vid och verkligen råglodde med världens smile. Ingen av oss har någonsin sett dem eller vet vilka de är, men ändå höll det på. Sista idioten är inte född än inte...

Men efter kebaben var Fiia tvungen att bege sig hemåt då hon jobbar imorgon, men jag och Tilda drog ut med hunden, sedan hjälpte jag henne att få igång sitt sims 3 och efter det gick vi hem till mig för att spela det. Det har alltså inte hänt jättemycket den här dagen, men det har ändå varit roligt och skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0