Idag är en bra dag

Trots det sena vaknadet och trots huvud och mage så har jag en bra dag. Kan för första gången på två veckor säga helt ärligt att jag mår bra och att jag är glad! Jag hoppas verkligen ingen kommer och förstör det för mig.

jag har nu fått skrivit ett av de två personliga breven jag skulle skriva. Men jag ska vänta med att skriva det andra tills jag fått feedback på det jag skickat. Kanske är det så att jag ska hålla mig till ett arbetsområde framöver - alltså personlig assistent. Vi får se. Hoppas bara på att jag ska klara körkortet nu när jag har rteori och uppkörning snart. Hade underlättat med jobb och grejer. Men den här gången ska jag inte gräva ner mig om jag inte klarar det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0