Fullspäckad dag nu med

Idag är det lika fullspäckat som hela förra veckan! Hehe, men det är skönt att faktiskt ha någonting att göra. ^^,

Nu ska jag ut och köra med mamma en stund, kan väl inte gå annat än bra känner jag nu. :) Så vi får väl se hur länge jag är ute, för sedan någon gång efter 14 ska jag hem till Emelie. Har verkligen fastnat för den här tjejen (har jag nämt hennes namn tidigare?), och jag trivs jättebra med henne! :D

Sedan ikväll ska jag hem till Daniels mamma. Ska hämta hem mina grejer och lämna hans. För ska jag kunna gå vidare måste jag ga ett helt rent blad att utgå ifrån. Får se hur jag löser det med min musmatta bara. Haha! Hade tråkigt en dag/kväll, hade en svart spritpenna och min musmatta är i tyg. Det står en hel del grejer på den nu kna jag ju tala om. Haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0