Dag 17 - Mitt favoritminne

Favoritminnet står på dagens utmaning. Jag har ett favoritminne, men jag vet inte om det är det minnet jag vill dela med mig av. Så jag väljer ett annat.

Nyåren 09/10, det är den första och än så länge den enda nyåren jag har firat tillsammans med mina tre bästa vänner. Kommer att göra det i år igen (Då måste vi få en bra och fin bild på oss tjejer), men det var helt klart den bästa nyåren för mig. Visst, jag var arg efter 12-slaget, men det gör ingenting för jag hade mina vänner där som betyder allt för mig! Utan dem hade jag inte varit den jag är idag och utan dem hade jag inte stått här idag. Älskar er tjejer <3


Kommentarer
Postat av: Milla

Det är inget speciellt recept utan en vanlig latté med en polkagris stång i, men det blir så väldigt väldigt gott! :) Prova!

2011-11-30 @ 16:20:46
URL: http://millamadeleine.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja, en bra nyår var det :)

2011-11-30 @ 23:35:24
URL: http://veronicasoderstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0