Dag 15 - Mina drömmar

Jag ska alltså berätta om mina drömmar i dagens utmaning. Min absolut största dröm är att bli mamma! Men det känner jag inte att jag kan bli innan jag har träffat Mr. Right (Om han nu finns ;D) och har bostad och jobb. Jag är ganska säker på att de flesta håller med mig om att det är en viktig och bra grund.

Sedan har jag ju nu kommit på att jag vill jobba som Arbetsterapeut, så det är ju en dröm jag har. Att få jobba med barn och ungdomar och hjälpa dem med de svårigheter som de har.

Skrivandet, författare. Det tror jag ni vet att det är min högsta (yrkes-)dröm. Även där inriktat för barn och ungdomar. Främst ungdomar då.

Jag vet inte vad mer jag ska skriva om mina drömmar, det är så här de ser ut. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0