Dag 11 - Mina syskon

Idag ska jag alltså berätta om mina syskon enligt utamningen. Vad ska man säga?

Jag har två yngre syskon, Markus på 18 år och Jenný på 16. Jenný och jag står nog varandra närmast tror jag. Det kan bero på att vi båda är tjejer jag vet inte, men så har det inte alltid varit. När vi var yngre var det ofta jag och Markus som gick ihop och gick emot Jenný, jätteelakt (stavas det så? :S) jag vet, men vi var små och visste inte bättre. Nu för tiden bråkar vi tack och lov väldigt sällan. Men när det väl händer så går det över ganska fort.

Jenný plugga samhäll betendevetenskap på Porthälla och Markus läser svetsämnen på Mimers hus. Vad vill man veta om dem mer? Hmm...

Jag älskar dem massor! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0