28-11-11, M Å N D A G

Har faktiskt varit vaken i två timmar nu, kors i taket! ;) Hehe, Gått upp klockan 9 två dagar i rad. Not bad, not bad! Ska försöka komma in i någon bra sömnrutm igen. Vad tusan jag ska göra klockan 9 på morgonen vet jag inte, men jag hittar nog på någonting. ;)

Har varit ute och kört idag, inte mycket då vi fick låna en volvo att köra med såd et var mest att jag skulle känna på start och stopp med den eftersom det var vad jag kuggade på sist - jag kände inte bilen tillräckligt bra - och det var volvo jag hade. Men nu tror jag att jag vet hur jag ska göra för att det ska gå bättre nästa gång. Jag har en tidig uppkörning nästa gång, så vi får hoppas instruktören har bra morgonhumör. haha!

Mamma håller på att baka bröd som tack för lånet av bilen, så vi ska åka och lämna det, sedan blir det en sväng till Ö&B, måste köpa lite shampoo och annat sånt som man behöver. Sedan måste jag börja inhandla julklapparna snart! VIll få det avklarat typ nu! haha:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0