27-11-11, FÖRSTA ADVENT

Första advent idag, och jag var uppe med tuppen! Eller nej, inte riktigt, jag somnade när tuppen gick upp och gick själv upp ungefär två timmar senare. Varför? Jo för att det var första introduktionen för sommarkonfirmanderna i dag, så jag har varit i kyrkan idag. ^^, Så mycket konfirmander va, det blir en hel massa namn att lära sig, de ska vara 47 st.

Måste säga att det faktiskt var mysigt att komma till kyrkan idag. Det kändes verkligen so att det börjar närma sig jul, and me like it! Har fått pyntat på rummer och det har börjat bakas julkakor här hemma. Underbart! Pyntet är som det varit de tidigare åren så det får bli samma bilder ;) Höhö Det blir inte så mycket i mitt rum, men det duger. Funderar på om jag ska införskaffa mig ett par julgardiner med. Tänker att det är lika bra att köpa medan man bor hemma liksom. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0