24-11-11, T O R S D A G

En månad kvar till julafton. Jisses vad tiden går fort! Det var ju inte längesedan jag fyllde år. Men nu är det i alla fall snart jul och det betyder julklappar! Har kommit på två av fem julklappar och har en avklarad, så det betyder att jag har en julklapp kvar att komma på vad det ska vara för någonting. Jag älskar att köpa presenter till folk - när jag vet vad sjutton jag ska köpa. Haha.

Har änna börjat drömma mer nu, eller jag kommer ihåg drömmarna, och de är inte roliga om man säger så. Men det ger sig väl snart. Håller på att gör i ordning för kommande uppgift för utmaningen samtidigt som jag kollar på Prison Break. Så det går lite långsamt, men snart så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0