15-11-11, T I S D A G

Arbetsförmedlingen och tandlärkarn. Det är det jag har inbokat idag. Ser fram emot en av dem - arbetsförmedlingen! :P Vår handläggare från utbildningen valde att sätta upp en träff för oss från utbildningen efter utbildningen, för att vi ska träffat och kunna stötta varandra i vårt arbetssökande och så vidare. :) Så det sla bli kul att träffa de perosner som kommer dit idag! :D Men det är typ iskalltute så jag vet inte riktigt vad för kläder jag ska ha på mig. Hmm..

Har börjat fundera över julen och så nu, förra året hade jag ju en kategori som hette "Nu är det jul igen" där jag la upp allt snack som hade med Jul att göra, jag visade grejer från min advetskalender och så vidare. Är det någonting som skulle vara intressant i år också? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0