14-11-11, M Å N D A G

SItter nu och dricker dagens första kopp kaffe. Är inte så farligt trött som jag trodde att jag skulle vara, men det här väl att göra med att jag ändå fick sovit 4 timmar. Kanske kommer jag kunna somna senare ikväll då! :D

Idag står det "köra pappa till flyget" på schemat. Han ska till Belgien för att jobba och då tyckte mamma att jag skulle övningsköra till Landvetter. Icg jag menar varför inte? Jag behöver köra så mycket som möjligt innan uppkörningen. Sedan blir det hem en snabb vända för att senare åka och hämta Jenný från skolan och bege sig till Lerum och kolla efter skor. Hoppas verkligen jag hittar någonting idag! Behöver verkligen vinterskor. Kommer dock itne köpa nåognting för behovet, hittar jag inte några, så hittar jag inte några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0