11-11-11, F R E D A G

Jisses vilket tjöt det är om dagens datum på facebook. Tror ni det var lika mycket såhej 1911, jag menar då var det ju 11-11-11 med? Det var det säkerligen...

Tack och lov så vaknade jag inte fullt lika sent som de senaste två dagarna. Men jag vo ändå längre än vad jag borde. Haha, jag kommer verkligen inte upp om jag inte har någonting jag måste göra. Som idag. Ska om en stund åka till Partille och möta upp syster. Dessutom måste jag införskaffa mig vinterskor. Det är både med glädje och sorg jag säger detta. Jag vill ju ha nya skor, inget snack om saken. Men mina förra vinderskor har gått sönder. :( Dragkedjan är paj och gick sönder igår. Det jobbigaste nu då är att av vad jag sett på nätet så har jag inte hittat någonting jag verkligen fallit för i vinterväg. Skopunkten har ett par skor jag vill ha. Men de är inte är inga bra vinterskor. 8 cm klack och ofodrar, nja... de må vara snygga men de är inte det minsta praktiska i iskyla och blixthalka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0