09-11-11, O N S D A G

Haha, när jag skrev onsdag i rubriken tänkte jag "Är det verkligen onsdag idag... är det inte tisdag?" Haha, det märks att man är arbetslös och inte har några rutiner under dagarna. Skulle dessutom ha gått upp vid 9:30 för att övningsköra med mamma idag, men jag rörde mig inte en centimeter när hon kom in och försökte väcka mig.

Jag åkte aldrig upp till skogen igår, hon var alldeles för trött så vi sa att vi skulle ta det idag istället. :) Så innan dess ska jag möblera på rummet, eller nja, jag har fått in en byrå som jag ska ställa iordning, plugga teori och få skrivet det förbannade personliga brevet. Nej jag har inte fått gjort det för jag har suttit helt fast. Men idag ska det gå! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0