02-11-11, O N S D A G

Jag är tillbaka. Jag vet inte hur mycket jag kommer hinna skriva, den här veckan är fullspäckad med aktiviteter och folk att träffa men jag är tillbaka och på bättringsväg. Sitter och avväger huruvida jag ska berätta nu vad som hänt, om jag vill ha det skriviet i ord redan. Men vi får se. Det som hänt kommer att påverka bloggen så ni kommer att få veta det. Jag vet bara inte om jag är redo.

En av de saker jag ser mest fram emot den här veckan är fredagens maskerad! Jag har verkligen den perfekta utklädnanden och är jätteglad för mitt påfund! Ni kommer få en liiiiten sneak-peak! Så varför inte ha en gissningslek? :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag veeet ;)

2011-11-02 @ 12:43:40
Postat av: bex

Tycker det är kul att ni ska till Vadbacka;)

2011-11-02 @ 23:05:26
URL: http://bexjohansson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0