Vilken fredag...

Som jag sa imorse - andra dagen jag drömde att jag låg i koma. Det värsta är att jag tror drömmen gått ut en del över den här dagen. Tror inte det märktes i skolan (har börjat få tillbaka skillsen att dölja känslor igen), men det kändes och jag vet att det märks här hemma. Även om ingen vet vad det beror på så märker de att jag inte är lika up-and-go. som vanligt.

Hade hoppats på att få övningskört idag, men ingen var hemma när jag kom hem och så fort pappa kom hem gick han och la sig för att nu vara på väg till innebandyn. Så inget övningskörande idag inte.

Är så oerhört godissugen, men jag vet att jag inte kommer äta upp det även om jag köper något. Så det får bli en godislös fredag. Kanske får jag prata med Daniel en stund om det inte är så att han är upptagen ikväll. Får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0