Plugg - ögonen går i kors

Jag har fått klart första uppgiften, eller i alla fall så pass att jag kan lägga undan den över helge för att ecentuellt läsa igenom det på söndag för att finjustera. Borde veta bättre, men det är hemskt att plugga när man är trött. Dock har jag inte varit tillräckligt trött för att somna. Efter att jag skrivit klart runt 5-tiden slängde jag mig i soffan och stannade där fram till nu. Jag har inte ens lyckats slumra till. Men jag hoppas verkligen jag kan somna i natt. Behöver sova!

Har kommit på att serie-tittandet gör mig lugnare och får mig att slappna av. Måste hitta en serie som jag kan se på när som helst! Har ju börjat se på Grey's med mamma - men då måste ju hon vara med när vi ska se på det.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hoppas du haft en bra helg?

2011-05-23 @ 14:31:50
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0