Och nu skiner solen som ingenting hänt

Är våren tillbaka nu? I morse snöade det, i förmiddags regnade det. Precis när jag kom innanför dörren haglade det och nu är det sol... Vädret skiftar lika ofta som mitt humör just nu. Har blivit på så otroligt dåligt humör nu, av egentligen ingen anledning. Får hoppas det blir bättre sen. Men vi får väl se.

Fick flipp och började lyssna på Dia Psalma och Mimikry igår igen. Var långt över ett år sedan jag lyssnade på dem senast. Men när jag såg att Mimikry skulle spela på Peace & Love blev jag sugen på att slå på dessa två band igen. Vilket fick Daniel att ramla baklänges igår när han kom in på rummet och dessa spelades. Så nu ska jag fortsätta dunka dessa, ta mig en kopp kaffe och städa rummet. Kanske blir jag gladare sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0