Duktig jag är...

...INTE! Haha!

Såhär mycket har jag hunnit plugga idag:



Har gjort i ordning min "skönhetshylla", hyllan där jag har mitt smink, hårgrejer, några av mina krämer och de örhängen jag använder mest. Innan låg allt huller-om-buller, i glas, burkar och näcissärer. Men nu ligger allt i olika fack i en gammal kastrullkartong. :) Visst, det ser lite B ut nu. Men jag tänker att när jag sen flyttar, skaffar mig en bättre låda, typ från IKEA eller så, och ber Daniel hjälpa mig fixa något liknande fast i trä eller plast. Jag rekomanderar verkligen att ha grejerna så, trots att jag inte vet hur det är sen när jag ska använda grejerna så vet jag att det är ett bra sätt att förvara det på. Vet att jag sett det på någon annan blogg, kommer dock inte ihåg vilken.

Men nu ska jag bara plocka undan efter mig, ta mig en apelsin och lite kaffe sen måste jag börja plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0