Backning...

...är inte det lättaste alltså! Tycker inte alls om att backa! Men det är någonting man måste för att få körkort - tyvärr. :P Haha, kommer - varje gång jag kör när jag har kortet be någon annan att backa eller göra allt i min makt för att slippa det. Haha! Men körningen gick bra och varade i två hela timmmar.

Resten av kvällen består av "syster-kväll". Jag och min lillasyster ska se på melodifestivalen (WTF, ska jag?) och äta lite godis och så. Det var längesedan hon och jag gjorde någonting. Frågade om brorsan ville vara med också, men det ville han inte. Så ska jag väl försöka få tag i min kära pojkvän och prata med honom lite grann. Men vi får se när jag får tag i honom. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0