24-05-11, T I S D A G

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för de bristande blogginläggen. Såg nu att det var fyra dagar sedan sist. Har pluggat för det mesta, och det tar inte slut än. Denna natt är dedigerat till nästa VFU-uppgift. Nämligen stavfel. Och bara stavfel, inga sär- eller samskrivningar, inga konstiga tempusböjningar, ingenting om styckindelning, inga kommentarer på de och dem, bara stavfel. Det kan kännas som en befrielse, men det är jobbigare än vad man tror. Jag vill så gärna markera särskrivningarna (vanligare än samskrivningar), tempuren... ja allt sådant som gjorde att man bara såg rött i grundskolan och på gymnasiet. Men nu är det bara stavfel.

Det kommer nog inte vara jättemycket bloggande framöver. Har en väldigt stor salstenta att se fram emot 7 juni som jag måste börja plugga på så fort jag är klar med den här uppgiften. Men nu vet ni att jag itne är död i alla fall (äevn om jag känner mig det för det mesta nu).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0