20-05-11, F R E D A G

Var lite av ett nervsammanbrott igår, så det blev inget bloggande. Men hoppas ni överlever ändå. Idag har jag egentligen ingenting vettigt att komma med. Daniel är på väg till Göteborg så det kommer bli en natt och morgondag tillsammans med honom. Det kan vi båda behöva tror jag! Så ska jag få klart ena uppgiften idag. Vi får väl se hur bra det går. Hehe, var uppe till typ 12 och pluggade i natt, sen kunde jag inte somna så jag har inte sovit någonting alls.

Var inne och läste en kompis blogg, hon hade lagt upp den här listan. Eftersom jag har en liten paus från pluggandet så fyller jag i den. Hehe

FAKTA

Smeknamn:
Baby, Älskling, hjärtat,
Födelsedag: 14 Juni (mindre än en månad kvar! :D)
Bor: I en håla utanför de vackra Göteborg
Arbete: Just nu studerande

FAVORIT…

Färg:
Lila
Plats: Sängen
Drog: Godis ;)
Fordon: Buss eller cykel för det mesta
Film: Absoluta favoriten - Star Wars episode II
Djur: Hundar och Katter
Affär: H&M och Gina ^^
Serie: One Tree Hill, OC, Charmed, Sex and the City och många fler
Café: Espresso House
Skor: Mina lacksvarta pumps från Bianco Footweare

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Lite för ofta kanske :P
Gnälla: Ganska mycket... :P
Skrika: Nja.
Sova: Jodå, det gör jag!
Drömma mardrömmar: Det senaste väldigt mycket - ja
Drömma sexdrömmar: Det händer väl ibland
Försöka vara annorlunda: Annorlunda från vad?
Klä dig i svart: Det händer :)
Ha sex: Sometimes ^^
Hata folk: Jag hatar en person, och det väldigt hela tiden
Lita på folk: Jag har några nära vänner jag litar på, men jag litar itne på vem som helst

NÄR…

Åt du senast:
För typ en timme sedan?
Läste du en bok senast: I förrgår natt
Var du på konsert senast: 19 november 2010
Köpte du något senast: I helgen
Kysste du någon senast: Alldeles för längesedan
Svor du senast: Haha... tre sekunder sedan? xD
Sjöng du senast: Gör det typ hela tiden
Klagade du senast: För någon timme sedan :P
Är det sommar: Snart!

VEM…

Saknar du:
Daniel!
Rörde dig sist: Mamma ;D
Kysste dig sist: Daniel <3
Gjorde dig riktigt glad senast: Ännu en gång Daniel ^^,
Fick du sms från senast: Av min lillasyster från mammas nummer

HAR DU…

För många vänner:
Inte vänner, men kompisar :)
Tvångstankar: Nja, det tror jag väl inte
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet
Färgat håret: Haha, jaa :P Behöver färgas om snart
Brutit några ben: Never
Några piercings: Just in the ears
Egen dator: Japp, två faktiskt ;)
Gjort bort dig rejält: Oja! xD
Bra självförtroende: Jag har mina bättre och sämre stunder
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Faktiskt inte - bara fått på Ungdomsmottagningen
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja det har jag :)
Varit kär: Inte varit - ÄR
Blivit kär i någon på nätet: Nej.
Dumpat någon: Typ
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Aldrig!

HUR….

Går du:
Sätter ena foten framför den andra och sedan tvärtom :P
Fördriver du tiden: Möglar framför datorn xD
Mycket pengar har du: Är ganska pank nu :P
Tjänar du pengar: Nej :P
Ofta diskar du: Varje eller varanan dag
Ofta städar du: Typ dagligen
Ofta träffar du din familj: Jag bor fortfarande hemma så... :P
Mycket äter du: Lagom?

ÄR DU..

Förstående:
Det tycker jag väl
Öppensinnad: Ja
Arrogant: Det tycker jag inte
Osäker: Det händer
Blyg: Sällan faktiskt
Smart: Hallå, det är mig vi pratar om ;)
Sentimental: Hahaha, ask my boyfriend xD
Pratglad: Oja :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0