14-05-11, L Ö R D A G

Idag är det bara en månad kvar till jag fyller 20! :D Längtar! Jag älskar att fylla år, inte det faktum att man blir äldre, men att man får presenter och skit. :D Haha, låter som att jag är värsta småbarnet, men jag tycker väldigt mycket om att få presenter. :P

Idag känns dagen mycket bättre. Drömde konstigt, men inte att jag låg i koma i alla fall, vaknade utvilad, glad och allmänt okej. Så förhoppningsvis blir resten av dagen också bra. Det känns hemskt att säga det. Men den här lördagen ska bestå av grammatikplugg. På riktigt den här gången. Ska inte hålla på och göra massa annat utan ajg ska plugga! Och när jag ska ta en paus hoppas jag på att pappa är hemma så vi kan åka ut och övningsköra. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0