13-05-11, F R E D A G

Vad hade jag inte gjort för att få sova lite till? Önskar jag kunde få ligga kvar i sängen och sova. Men detta går icke. Det får jag göra imorgon! Både idag och igår hade jag en konstig dröm...

Det första som var konstig med den var att jag var gravid - och ingen brydde sig. Inte ens Daniel. Sedan var jag med i någon bilolycka av något slag och hamnade i koma. Jag hörde hur mamma och pappa sa "Nej, men vad kan vi göra. Vi åker hem istället". Och inte på ett oroligt sätt utan på samma sätt som att de inte brydde sig om graviditeten så brydde de sig inte om att jag låg där i koma.

När läkarna sa att jag antagligen inte skulle klara det ringde de de närmaste, men ingen brydde sig där heller.... och ännu en gång - inte ens Daniel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0