09-05-11, M Å N D AG

Måndag, ny vecka, nya utmaningar! Har verkligen behövt den här helgen till att vila ut. Och ändå stensomnade jag igår när jag la huvudet på kudden. Fattar inte hur det kan vara så tröttsamt att lära sig saker. ;) Har kollat massa på OC, har bara 17 avsnitt kvar på allt nu - börjar få separationsångest. Haha.

Idag blir första dagen i shorts till skolan. Känner reda nu, med fönstret öppet, att jag kommer frysa ihjäl på väg till bussen. Det är bara +6 ute just nu. Burr! Vet dock inte om jag ska ta gladiatorskor eller sneakers idag. Det får bli er fråga idag, vilket tror ni jag tar - mina gladiatorskor eller mina sneakers?

Och gissa vad jag kom på mitt i min morgonstress?! Jo, mitt busskort har gått ut... och jag har inte laddat på det igen! Bra, bra, bra, mycket bra Anna! Så jag fick stressa emd att hitta en telefon ingen använder och låna den till mitt comviqkort för jag har en otroligt dyr telefonräkning som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0