06-05-11, F R E D A G

Nu är det fredag - till slut! Trots att veckan i början kändes lång så har jag överlevt, och nu är det jobbiga delen av den här veckan över i alla fall.

Fick en exempeltenta idag på den tenta som vi ska göra i slutet av den här kursen. Och än sålänge så känner jag mig lite lugnare. Nu vet jag hur upplägget är och så, men jag måste ju ändå kunna svara på alla frågor! Så det blir till att plugga. Idag ska jag läsa på mer på adjektiv, substantiv och vad mer det nu var det pratades om igår. Men ja, det löser sig!

Men, idag gjorde jag bort mig, ganska hårt! Haha, i förrgår såg tyckte jag att jag såg två stycken i klassen gå hand-i-hand, dessa två är inte ett par (så vitt jag vet) så därför messade jag en gemensam kompis om detta. Idag hände en liknande sak, jag skulle messa samma kompis men gissa vem det hamnar hos? Jo - tjejen det handlade om! Fy fan vad pinsamt! Usch, har varit väldigt virrig idag! Skulle messa svärmor om en grej, och detta mess hamnade hos Daniel för att jag tänkte på honom just då jag skulle skicka iväg det. Jisses vilken dag.

Nu får det bli kaffe och OC! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0