05-05-11, T O R S D A G

Usch vad mitt huvud dunkar! Det är riktigt hemskt! Och det gör så in i helvete ont! Men det är inte mycket att göra. Stannade hemma idag på grund av huvudet, så kom jag på sen att jag inte har någon aning om vad jag ska göra vid 12! Min bror får hit någon person som han ska prata med och under den stunden hon/han är här så får ingen vara hemma... Mamma ska på cykeltur, men jag är inte speciellt sugen på att sätta mig på någon cykel. Jag föreslog att hon och jag skulle åka någonstans och äta lunch, men det idén gick inte hem. Så vad ska jag göra?

Kanske är det okej om jag är hemma med förblir på mitt rum? Kan ju spela sims eller kolla på någon film eller så för att fördriva tiden. Får kolla med mamma vad hon säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0