04-05-11, O N S D A G

Det känns som att det är en hel vecka kvar, det känns inte som att det är onsdag idag. Är så himla trött, och det känns som att gårdagens konstiga humör är med idag också. Hade så gärna sovit nu! Övervägde att ligga kvar i sängen, men så kom jag på vilken delkurs vi har nu - grammatik. Och även om jag känner att jag har kvar grunderna, så är det så himla mycket mer. Jag menar igår gick vi igenom saker som fonem och någonting annat jag glömt vad det heter och det är ju ingenting man gick igenom vare sig i grundskolan eller gymnasiet.

Får väl se hur dagen blir. Hoppas på att någonting kan göra mig på bättre humör. Igår blev jag på lite bättre humör när jag kom hem och såg att jag fått paketbrev från USA. Fick en jättefin julgransdekoration av Sofie. Dock kommer jag nog inte ha den i granen, men i alla fall. :)

Love is what dreams are made of

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0