Vilken kväll!

Så kul som jag hade igår har jag inte haft på hur länge som helst! Det var verkligen askul! Började med att vi var hemma hos en kompis till Emma, där drack vi lite, tjata, åt kladdkaka (dock tog det inte lång tid innan jag mådde illa av den) och drack lite kaffe. Sedan runt 23-tiden begav vi oss till trädgårn. Där dansade vi! Jävlar vad vi dansade, satt inte en enda gång. Har nog aldrig dansat så mycket! Men kul var det! Det var ett under att jag inte somnade på bussen hem. Haha

Idag är det hur fint väder som helst! Så jag ska nog försöka mig ut på en promenad. Måste ladda på mitt busskort, så kanske kan jag gå till affären. Men sen är det ju så att jag är hemskt sugen på pizza med! Åh vad gott det hade varit. Kan ju fjäska med mamma om hon kan följa med mig att köpa pizza och sedan sätta mig i soffan och kolla på O.C! Det hade varit något! Om inte D vill följa med och äta då. Har itne fått svar från honom än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0