Väldigt oproduktiv

Kom inte mycket längre på tentan i alla fall. Biblioteket hade inte den boken jag behövde ens som referensex, så jag satt och gjorde inte så mycket. Tjejen jag skulle träffa behövde gå och träfa vid 11 sedan, så det blev typ 45 minuter. Men jag ska få låna en bok av henne imorgon så får jag verkligen tragla mig igenom den ordenltigt i hopp om att jag hittar någonting. Men jag har hittat tre ställen som jag kanske kan använda mig av i den boken jag har. Men jag ska lyckas få ihop 10 000 jävla tecken också. Men det kommer sälerligen gå bra.

Det känns i hela kroppen att jag bestämt mig för att hoppa av, jag är inte alls lika taggad nu som jag var i början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0