Solen skiner, himlen är blå. Vad det är skönt att leva då!

Det är verkligen undebart väder idag. Blir så himla glad! Hade ju på mig shorts förut, snabbt bytte jag till bikini och la mig på altanen. Har säkerligen nämnt tidigare att jag är frusen av mig, så när jag får på mig bikinin då är det varmt! Låg mellan 11.30 till typ 14:30 i solen, läste och solade. Helt wonderbart! Dock började det blåsa, så nu är det mjukisbyxor och kofta som gäller. Hehe ;) Och ikväll ska vi ställa om tiden så det kommer bli ännu ljusare! :D

Hoppas det här vädret håller sig över påsk och finnsV i Västervik med. Hade varit så skönt att kunna ha klänning och ballerinaskor under påsken och få vara fin och så. Jag ser verkligen fram emot påsken i år. Vet egentligen inte om jag kommer fira den eller så, men jag kommer vara med D och när jag kommer till honom har vi inte träffats på typ en månad så. Ser otroligt mycket fram emot detta! ^^

Nu ska jag fortsätta läsa lite. Vill läsa klart kapitel fem innan jag tar nästa bok. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0