Läsa, läsa- lä-äsa!

Då var nästa bok utläst. Janne, min vän, det är ingen bok som föll mig i smaken alls. Den var konstig och bara... konstig. Känner inte ens att jag kan berätta så mycket om det för jag fattade typ ingenting. Det jag vet att den handlade om är Krille, en 12-årig pojke som en dag träffar en annan pojke som heter Janne.

På baksidan står det att det är en bok som passar både vuxna och ungdomar och är skriven på "det rättsamma språk som bara lever på Söder" (Uppe i Stockholm alltså) och innehåller humor som generationer av söderbor har. Men hallå? Jag fattade inte ett svatt av den humorn så ja...

Nu blir det Naruto, den ska väl inte ta så lång tid att läsa ur? Sedan får jag börja med Dårfinkar och dönickar. Ska nog hoppa in i bastun en stund med, för att rensa huvudet lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0