Korslagda ögon

Av en hel dag av läsning börjar ögonen gå i kors. Men jag har 20 sidor kvar jag vill ha läst idag innan jag ska bänka mig vid dumurken. Är fortfarande på kapitel fem i Från fabler till manga. Det är nog det längsta kapitlet vi har fram till examinationen. Handlar om barnlitteratur och serier. Faktum är att det är inte det mest intressanta kapitlet jag läst i den här boken men... Det ger sig. Har som sagt bara 20 sidor kvar.

Om 35 minuter börjar andra delen av Ben Hur. Såg på det förra lördagen och tyckte det var bra. Men jag vet tyvärr inte hur jag ska förklara det för att ni ska förstå vad det är. Kolla på... tror det är TV4 klockan 20 så ser ni andra delen! :) Nu ska jag ännu en gång fortsätta läsa... :P Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0