Jag blir så trött!

Kan inte någon lära mig hur man får bättre självdisciplin? Har gjort allt annat än det jag ska göra idag. Men jag har börjat på tentan.. eller i alla fall skrivit namn, personnummer, kursnamn och typ av text. Bra jobbat Anna! Haha! Just nu håller jag på att ragga upp någon som vill följa med till biblioteket imorgon. Men alla är fullt upp med att läsa Från fabler till manga. Klandrar dem inte! Jag är glad att jag tog mig igenom den nu i helgen.

Jag insåg nu att det är första gången - i hela mitt liv - som jag behövt använda mig av mitt efternamn för att folk ska veta vem jag är, alltså "Anna J". Vi är fyra Annor i klassen, så alla behöver vi använda efternamnen för att förtydliga vem som är vem. Men jag har aldrig behövt göra det tidigare. Det är lite faschinerande ändå, med tanke på at 90 och 91 var Anna det tredje vanligaste namnet. Coolt ändå xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0