Hoppas på kort period

Usch, har börjat förlora... höll på att skriva oskulden. Men det hade blivit jättefel. Vad jag menade var att jag börjat tappa matlusten igen (inte alls samma sak). Hoppas innerligt att det bara är under en kort period. Det är inte kul att inte ha någon matlust. Igår var jag ju jättesugen på pizza, när jag väl fick den åt jag lite mindre än halva. Jag äter alltid en hel. Till och med D blev förvånad.

Till lunch idag åt jag aksnke fem tuggor lassange. Fine att lassange inte är min favoritmat, men när jag ahr med det till skolan/vfu så brukar jag ändå kunna äta upp det. Men icke. . . Inte ens mina favoritsmörgås gör mig det minsta matsugen. "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0