Ännu ett inlägg i Chrome

Jag ber om ursäkt för att jag inte har några tydliga stycken, vet själv hur irriterande det är att läsa inlägg utan styckindelning. Men ha gärna lite överseende för mig just nu. Får sätta streck där jag ska ha tom rad .;)
Är otroligt trött, anstränger mig verkligen för att inte skalla tangentbordet. Det ska verkligen bli skönt att sova ut i imorgon. Måste dock en sväng till biblioteket och låna om tre böcker, kan vänta till tisdag, men jag får se hur jag gör. Vad jag vet att jag ska göra är att träffa Fiia i alla fall, ska bli kul!
Sitter just nu och kollar vilka veckor och helger jag kan åka till Västervik den närmaste månaden. Har så mycket redovisningar och tentor nu så det ser TYVÄRR mörkt ut. Men jag ska se till att komma dit snart! Jag kan ju alltid ta med mig datorn och plugga där medan D jobbar liksom. Innan någonting är bestämt måste jag ju prata med honom. Kanske funkar det jag har i tankarna i alla fall. Vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0