31-03-11, T O R S D A G

Mars kunde inte sluta bättre än såhär! Med regn! Visst, det är kallt och grått ute, men det är i alla fall inte snö!Fryser ihjäl och ögonen går i kors, hade gärna stannat hemma, men första seminariumet idag ska det berättas om hur man refererar från en speciell bok, nämligen Filmer och andra rörliga bilder, det är inte det att jag inte kan referera utan jag vet inte riktigt hur det funkar med en bok där redaktören gjort redigeringen och kapitlen är skrivna av olika författare.

Dessutom ska jag få låna en bok som jag behöver till tentan så jag måste in till stan och träffa henne jag ska låna den av. Men jag kommer nog inte orka med hela dagen, så vi får väl se när jag kommer hem idag. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0