29-03-11, T I S D A G

Tisdagen börjar med dålig självdisciplin. Skulle gått upp klockan 10:30 för att börja plugga. Tror ni jag gjorde det? Nej! Jag vaknar upp 13:40 med dunderhuvudvärk och det första jag gär är att gå in på facebook. Jag kan verkligen inte gå upp tidigt för att plugga. Hur ska det gå veckan jag är i Västervik? Kommer typ fortfarande sova när D kommer hem från jobbet. :O Nej det kan jag inte! Måste vakna hyfsat i tid i alla fall!

Nu ska jag börja läsa i Film och andra rörliga bilder i hopp om att jag kan hitta någonting vettigt att skriva om. Kanske till och med ska bege mig till biblioteket imorgon och låna referensexet av Såpor istället för Strindberg. Böckerna har askonstiga titlar ju, Från fabler till manga, Ungdomskulturer - äger eller suger?, Såpor istället för Strindberg... Jag är glad att det är över snart. Ska bara hålla ut till 7 juni och då få godkänt på salstentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0