28-03-11, M Å N D A G

Tre lediga dagar, då får man se till att träffa basgruppen och jobba på inför nästa tisdags redovisning. Vi ska redovisa en musikvideo och en analys av denna. Det kommer säkerligen gå jättebra, varför skulle det inte? Jag har en bra grupp, de är smarta och jag kan få några bra och smarta inlägg. :P Hehe

I natt blev det inte mycket sömn. Ångesten dök upp i går kväll och ville inte ge sig. Det blev bättre mitt i natten när jag fått ringt D, det tog emot lite när han svarade alldeles sömndrucken. Men han sa att det inte gjorde någonting så det kändes mycket bättre när vi pratat klart.

Nu ska jag försöka börja med filmtentan. Inte kul, men det är ett måste. Frågan vi ska besvara på, eller snarare frågorna, är jättekonstigt formulerade. Det är väldigt öppna frågor, men samtidigt väldigt bunda och hur mycket jag än läser så kommer jag inte fram till vad hon är ute efter. Men det kommer väl gå bra. Har 2 tunga månader framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0