27-03-11, S Ö N D A G

Har alla ställt fram klockan nu? Det har i alla fall jag, men huvudet tyckte inte det, så jag vakande för 15 minuter sedan och trodde klockan skulle vara 12. Haha, jag i ett nörskal. :P

Någon mer än jag som sett att den svenska serien Skilda världar kommit ut på dvd? Jag kommer ihåg när jag var yngre, mamma och jag satt alltid bänkade framför TVapparaten och kollade, när det sedan slutade och deras slut blev blått sa alltid pappa "Nej men, blev de smurfar nu". Nostalgi! Jag ska definitivt köpa den serieboken vid ett senare tillfälle, när jag har lite mer pengar och så. Men jag ska ha den! :D

Idag ska jag läsa de sista 100 sidorna ur Från fabler till manga sedan måste jag nog läsa lite ur både (O)planerat bröllop och Guldkompassen. Efter det ska jag definitivt kolla om serien Skilda världar finns på youtube, varför skulle den inte liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0