23-03-11, O N S D A G

Visst är det mycket lättare det är att gå upp och vara pigg när det är ljust ute? Istället för det kalla vintermörkret som håller i sig till mitt på dagen (nästan i alla fall). Älskar morgonljuset, i alla fall när man ska upp till skolan. Hehe.

Blev inget skrivande igår, var med Fiia på eftermiddagen och kvällen. Gick på promenad, drack té och pratade - som vanligt!

Idag har jag bestämt mig att jag ska göra någonting vettigt efter skolan. Ska hjälpa till att städa lite här hemma. Det kan mamma behöva och jag är lite i ett städhumör. Vet inte varför men det är jag. Haha!

Nu ska jag dricka upp det sista kaffet, fylla på en vattenflaske, borsta tänderna och sedan bege mig till bussen. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0