18-03-11, F R E D A G

Sitter här, framför datorn och avnjuder en god kopp kaffe. Vaknade av att farmor ringde och frågade efter pappa. Så jag sov inte bort hela dagen i alla fall. Men det var ingen fröjd att gå upp när det första man ser utanför fönstret är snö. Vi kommer ta mig fan ha snö enda in i april, jag skulle inte bli det minsta förvånad över det i alla fall.

Ska strax hoppa in i duschen, håret är blä och jag vill inte se allt för hemsk ut när jag ska träffa Fiia. Hehe! Men jättebråttom är det inte.

Det får bli biblioteket nästa vecka. Tror de stänger runt 14 eller 15 och jag orkar inte ta mig dit nu. Så kanske får jag övningsköra på tisdag så kan jag köra till biblioteket, göra det jag ska och sedan köre lite till. Vi får se! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0