15-03-11, T I S D A G

Nu känns våren i hela kroppen, hoppas verkligen det kan hålla sig såhär med! Jag var så himla varm när jag kom hem idag, så jag slängde på mig ett par shorts - utan leggins under! Det ni. Hehe! Vill ha sommar!

Nämnde ju att jag oformaterade min ena dator (det gjorde jag väl?). Men nu har den börjat krångla, så pappa misstänker att det är någonting med hårddisken eller TV-kortet. Har omformaterat den igen, så nu får vi se. Vill verkligen att det ska fungera. Är det TV-kortet det är fel på klarar jag mig, bara alla anra respekterar att jag har lite program jag vill se. Men är det hårddisken pallar jag inte att köpa en ny. Datorn är ju ta mig fan bara tre eller fyra år. Tyvärr är den rena pansionären i datorvärlden, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0